Samsung RL34EGSW wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL34EGSW wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

irmabutzel 07-01-2013

gekocht op 24-12-2009.
sinds een paar maanden werken de lampjes gedeeltelijk niet meer en sinds een paar dagen ook de koelkast niet.
nooit meer Samsung.

mariodragani 14-03-2014

hoi , je moet de display bestellen en vervangen dan doet die kut koelkast het weer , heb het zelfde net gedaan in de hoop dat ie het doet en.....Hij doet het weer super blij maar Samsung Had hier wel even mee kunnen komen ook !! kutbedrijf

wasberry 12-01-2012
Geschreven voor: Samsung RL34EGSW wit

Bezit de koel/vrieskast nu ruim 3 jaar.

Langzaam aan vallen alle led-lampjes van het beeldscherm uit. Inmiddels zijn er al 6 kapot...
Nu kan je niet meer zien hoe de vriezer/ koeling staan ingesteld.

Gelukkig hebben we extra garantie bijgekocht, alleen was dat bij It's die nu Failliet zijn. Expert schijnt de garantie te hebben overgenomen maar contact daarmee gaat moeizaam. Ze bellen niet terug en hebben me nu naar Samsung doorverwezen. Ik zou door Samsung gebeld gaan worden... maar wacht nog altijd af.

max1956 13-01-2012

Dit probleem heb ik ook ik wil het zelf vervangen.
Wil je kijken hoe ik de achterkant er af kan halen als die monteur komt.
En dit op klusidee.nl zetten er zijn meer mensen met dit zelfde probleem.
alvast mijn dank.
Max

max1956 17-01-2012

Je word gebeld og gemaild door e-Care service Samsung heb geen witgoed monteur.
Max

Dietz 2011 16-04-2012

Aan wasberry en Max,
Dit probleem heb ik nu ook.
De koel/vrieskast is 2.5 jaar oud en het zijn nu 3LED's.
Ik weet nu door je review dat ik straks niets meer kan lezen!
(Mijn kast is zonder extra garantie bij IT's gekocht).
Ik wil het display zelf vervangen. Is dat mogelijk?
Kan je het display bij Samsung bestellen?
Kan iemand anders helpen?
Bedankt voor jullie antwoord,
Dietz 2011

Visser.J 11-11-2011

het display ging al binnen 1 jaar stuk,nu en jaar
verder alweer het display.Er zou nu het derde display
in moeten, Ik heb mijn twijvels over de kwaliteit
van het product.

wasberry 14-11-2011

Wij hebben t zelfde probleem. sinds een tijdje brand een aantal ledjes van het front niet meer.

johnroos 26-01-2010
Geschreven voor: Samsung RL34EGSW wit

Ik wilde de deuren van de koelkast omhangen, maar de kunstofkap van de deur bleek gescheurd en de kunststof kap van de kast bleek vervormd. Ook ontbraken er schroeven die er volgens de gebruiksaanwijzing in zouden moeten zitten. We hebben deze koelkast 9 maanden. De kunststofkappen moet verwijderd worden, anders kunnen de deuren niet worden omgehangen, Maar ik voorzie dat als ik de kappen verwijder deze dan verder zullen scheuren. Daarop gevraagd of Samsung onder garantie de kappen wilde vervangen. Samsung weigerde dit een is van mening dat het gebruiksschade is (wat niet het geval is).

hans3103 03-12-2009
Geschreven voor: Samsung RL34EGSW wit

We hebben deze koelkast een paar dagen in ons bezit en we zijn er erg blij mee. Het omdraaien van de deuren was een heel karwei maar goed we gaan dit uiteraard niet vaak doen. De koelkast bediening is erg makkelijk via het display op de deur. De koelkast koelt erg snel binnen een uur was zowel het diepvries gedeelte als het koelgedeelte op temperatuur. Het geluidsnivo is zeer laag kortom een aanrader.

Peter Le Coq 07-10-2009
Geschreven voor: Samsung RL34EGSW wit

Vandaag 7-10-09 desbetreffende koel/vriescombinatie thuis bezorgt. Waterpas geplaatst en na een uur aangezet. Alles werkte goed en naar behoren.
Keurig goed apparaat.

flibertjo 14-08-2009
Geschreven voor: Samsung RL34EGSW wit

Een drama helaas deze koelkast.

Aangekocht n.a.v. een tevreden review op een consumentensite, maar de mijne had na aankomst al een kras/deuk aan de zijkant, een scheef pootje rechts en verf eraf aan de voorkant, dus me dunkt dat hij uit de handen van de bezorgers is geglipt.

Over de koelkast in het algemeen:

Begin maar niet aan het omdraaien van de deur. Wat een hels karwei! De info in de handleiding is erg onduidelijk en sumier (zowel Engels als Nederlands), dus we hebben het halverwege moeten opgeven, want er klopte niets van (Schroeven ontbraken die er volgens de handleiding wel moesten zijn). Ook voelen alle plastic deeltes zeer breekbaar aan. Je moet ze volgens de handleiding losttrekken, maar het voelt alsof je ze door midden breekt. Overigens oogt het plastic in de koelkast ook erg fragiel en goedkoop, wat ik totaal niet kan zeggen van onze perfecte Samsung LCD en wasmachine, welke zeer solide en duurzaam zijn. Lijkt wel of Samsung de productie van deze koelkast heeft uitbesteed aan de Chinezen. Liefst hadden we een IKEA achtige ‘stap-voor-stap’ omschrijving m.b.v. plaatjes gezien voor het demonteren van de delen. In de handleiding wordt de hele koelkast gedemonteerd weergegeven, incl. alle onderdeeltjes, op één klein plaatje. De instructie over het draaien van de deur begint alsof de deuren reeds gedemonteerd zijn, maar natuurlijk is dit niet het geval, dus uiteindelijk kregen we de deuren niet eens gedemonteerd.

De glazen schappen zijn niet echt naar eigen eigen wens in te delen; bierflesjes kan je niet eens rechtop kwijt bijvoorbeeld en dit is wel iets waar je naar uitkijkt als je eindelijk weer eens een grote koelkast aankoopt. Handgrepen steken uit aan de buitenkant en zijn helaas niet modern in de deuren verwerkt waardoor je er makkelijk tegenaan loopt (Mijn 10 jaar oude Samsung had alle bovenvermelde voordelen wel, waarom alles minder maken terwijl het perfect was?).

De wielen achter zijn niet vast te zetten waardoor je de koelkast steeds ongewild tegen de muur drukt als je de deur dichtdrukt en volgens de handleiding mag dat niet en moet er 55mm afstand in acht worden gehouden.

Het ergste komt nog: De koelkast doet het niet! Maakte wel even geluid bij het aanzetten, maar na 12 uren was de temperatuur binnen gestegen van +25 naar +32 graden. Afgelopen nacht uitgezet en vanochtend weer aan, toen kwam er rook en een brandlucht vrij. Ik ga dus nu meteen de internetwinkel bellen voor een nieuwe, maar hopelijk wel een ander merk, wan Samsung stelt me dit maal erg teleur met dit model.

hg s 24-09-2008
Geschreven voor: Samsung RL34EGSW wit

ik overwoog miele,bosch en samsung en de laatste is het geworden,hele mooie kast met lucht circulatie,werkt heel goed en stil in vergelijk met de oude miele merk ik geen verschil, maar het voordeel is dat je hem niet meer hoef te ontdooien,hij heeft een hele mooie indeling,zowel in koel als in vrieskast,en hij is apart te regelen in koel en vries gedeelte met de display op de deur.hij staat bij ons in de hoek van de keuken en als je wat er achter laat vallen of schoonmaken dan rol je hem zo naar voren want er zitten wieltjes aan de achterkant,en met de stelwieltjes aan de voorkant zet je hem zo weer waterpas. geweldige aankoop en wij zijn zeer tevreden